نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
جانشین پوگبا... اکنون مسأله این است!

جانشین پوگبا... اکنون مسأله این است!

طبق گزارش ها، پل پوگبا امروز بازیکن منچستر خواهد بود، و بانوی پیر از فروش این هافبک به شیاطین سرخ، چیزی در حدود 110 میلیون یورو به دست خواهد آورد. جای خالی پوگبا در خط میانی به احتمال فراوان با خرید بازیکن دیگری پر خواهد شد.

 

 اکسل ویتسل:

 

طبق گزارش BBC اکسل ویتسل، هافبک تیم زنیت سنت پترزبورگ، علاقمند به حضور در یوونتوس است و پدر و ایجنت این بازیکن، در تماس با ماروتا به این مسأله اذعان داشته و خواهان ارائه ی پیشنهاد قانع کننده ای از سوی یوونتوس به تیم زنیت شده اند.

 

بلایس متوئیدی:

طبق اخبار امروز توتو اسپورت، میانجیگری رایولا برای انتقال پوگبا به منچستر یونایتد، باعث شده است که موکل دیگر او، متوئیدی، هافبک پی اس جی، به یوونتوس لینک شده و به عنوان نامزد نخست جایگزینی پوگبا در یوونتوس، آن هم به کمک رایولا، مطرح شود.

البته یووه پیشنهادی بالاتر از 20 میلیون یورو برای این هافبک ارائه نخواهد کرد و پی اس جی نیز برچسب 30 میلیون یورویی بر روی این بازیکن گذاشته است. با این حال مشکل اصلی در انتقال این بازیکن به تورین، دستمزد 5.5 میلیون یورویی اوست که سالانه در پاریس دریافت می کند.

 

گزینه های جایگزین:

 

اگر دو گزینه قبلی از دسترس یووه خارج شوند، لوییس گوستاوو و نمانیا ماتیچ نیز هستند، هر چند گوستاوو مورد توجه اینترمیلان بوده و نیمانیا ماتیچ، هافبک مورد علاقه ی کونته بوده و از بازار نقل و انتقالات خارج شده است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حمیدرضا شمس
حمیدرضا شمس«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: